خودم سرودمش چطور؟

برای دل تنگم کسی نیست که بخونه

                                         کسی نیست که بشینه کنار قلب سختم

کسی نیست که ببینه دلم چه حالی داره

                                          چرا دلم گرفته چرا چشام به راهه

اخه از وقتی رفته فانوس دلم شکسته

                                          رفته وبرنگشته عشقش ب راش نشسته

یه بغضی تو گلوم یه لرزی تو صدامه

                                         اگه نیایی دوباره چشام بازم می باره

تو این دریا تاریک تنهام گذاشتی رفتی 

                                           گفتی که بر می گردی اما تو برنگشتی

اینا همش بهونست توقلبمی همیشه                                          

                                            تصویر زیبای تو از ذهنم پاک نمیشه

تو قلبت خونه کردن برام یه ارزو بود

                                           اما دیوار قلبت سخت تر از این حرفا بود

قلب من وشکستی از کنارش گذشتی

                                            کنار تو نشستم دست رو دلم گذاشتی

با خیالت عمری سر می کنم خیلی سخت

                                           هر جا که هستی گلم همیشه باشی خوشبخت

روز های پاییزی رو رو نیمکت تنهایی

                                           نشستم و برام موند یه عمر چشم انتظاری

یه کوله باری از غم رو شونه هام گذاشتی

                                            یه زخم کهنه ی غم روی دلم تو کاشتی

یه روز میاد که دیگه یادی ازم نمونده

                                           همون یه زخم کهنه همون نیمکت سوخته.



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت2:47---19 خرداد 1391
سلام
وبتون حرف نداره
باافتخارلینک شدید


ساریسا
ساعت15:59---16 خرداد 1391
سلام عسیسم وبت قشنگه من دوس داشتم.واینکه با افتخار لینک شدی

نفس
ساعت11:49---29 ارديبهشت 1391
عالی بود.

روزهای برفی
ساعت13:53---22 ارديبهشت 1391
وبتو دوس دارم...خیلی خوبه...
به من سربزن..چون اپم...


لیلا
ساعت20:53---16 ارديبهشت 1391
سلام.
نمیدونم چی میتونم بگم، ولی آرزو میکنم که هیچ اتفاق تلخی برات نیفتاده باشه. شعرت بدجور حالمو گرفت.


رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی
وبرایم دستی تکان دهی...


سارا
ساعت0:14---31 فروردين 1391
____________@_@_____
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤? ?¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤? ?¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤? ?¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ ?????? ?????? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ?? ??? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ???? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ??? ????? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤? ?¤¤¤¤¤¤ ???? ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤? ?¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


some body
ساعت14:58---19 فروردين 1391
Salam webet kheyli ghashange khoshhal misham be webe manam sar bezani

Hesam
ساعت15:35---17 فروردين 1391
سلام خوب بود.

درکت میکنم سخته چون خودمم مثل توام.

امیدوارم بهش برسی.
پاسخ:سلام مرسی عزیزم.نه اون یکی وبمم برم اسمش هست عاشقی کن نیما.لینگمم کن.راستی به این وبمم سر بزن کارای گرافیکی من


roya
ساعت14:51---17 فروردين 1391
سلام مرسی اومدی سر زدی ملینکمت

عاشق تنها
ساعت17:30---26 اسفند 1390
سلام به تو اي هم درد من/ غصه نخور دوست من/ ميفهممت دركت مي كنم سخته خيليم سخته بهم سر بزن آدرسه ايملتو بذار خوشحال ميشم بيشتر باهات آشنا بشم منتظرتم

قلب تنہا
ساعت22:50---18 اسفند 1390
سلام.دوست عزیزدرکت میکنم کہ چہ لحظات سختےدارے سپرےمیکنے.اگہ فامیلتونہ برودرخونش یانیست فامیل باخوانوادہ برو ھنوزمجردہ.من کہ فرصت نداشتم برم خاستگاریش پرزدرفت بدونہ اینکہ بش بگم دوستت دارم:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:,ساعت 19:48 نویسنده sh |